Tirdzniecības noteikumi
Lai pirkuma noformēšanas laikā nerastos pārpratumi, lūdzam Jūs iepazīties un apstiprināt zemāk aprakstītos preču iegādes noteikumus Interneta veikala vietnē www.dtools.lv.
1. Noteikumos izmantojamie termini
Kopējie lietošanas noteikumi. Izmantojamie Noteikumos termini
1.1. Klients: jebkura fiziska vai juridiska persona.
1.2. Prece: prece, ko piedāvā iegādei interneta veikalā Pārdevējs.
1.3. Pārdevējs: SIA « UNLIMITED SERVICES », reģistrācijas numurs: 40203173739, juridiskā adrese: Salaspils iela 6 k2, Rīga, Latvija, LV–1057.Pārdevēja Veikals: struktūrvienība SIA « UNLIMITED SERVICES », kas atrodas adresē: Ziepniekkalna13, Rīga, Latvija, LV–1004.
1.4. Interneta veikals: vietne internetā ar adresi www.dtools.lv, kurā Klientiem tiek piedāvāta Prece, kuru var iegādāties norādītajā interneta veikalā.
1.5. Pasūtījums: noformētais atbilstoši
Noteikumiem Klienta pasūtījums Preces iegādei interneta veikalā un piegādei uz
Klienta norādīto adresi vai preces rezervēšana, lai saņemtu to Preces atrašanās
vietā.
1.6. Piegādes
dienests: Pārdevēja partneris/partneri, kas nodrošina Klienta iegādātās
Preces piegādi Klienta
norādītajā adresē.
1.7. Klientu serviss: piederošais Pārdevējam vai Pārdevēja administrējamais klientu apkalpošanas dienests, kurš īsteno Klientu izdarīto pasūtījumu apstrādi, kontrolē to izpildi, kā arī nodrošina papildus informācijas par Preci
Nodrošināšanu un izpilda jebkurus citus ar Klientu apkalpošanu saistītos uzdevumus.
1.8. Ārējās vietnes: citas interneta vietnes, kurās izvietotas hipersaites uz interneta veikalu www.dtools.lv.
1.9. Klienta profils: izveidotais interneta veikala mājaslapā Klienta profils, kas izveidots pirms Pasūtījuma Preces
iegādei īstenošanas.
1.10. Līgums: noslēgtais starp Klientu un Pārdevēju Noteikumos noteiktajā veidā un kārtībā Preces pirkšanas līgums, kura noteikumi iekļauti Kopējos noteikumos.
1.11 .Parole:pārdevēja
izveidotais un izsniegtais klientam pieejas kods Klienta profilam interneta
veikala mājaslapā.
2. Interneta veikala lietošanas Kopējie noteikumi un
Preces pārdošanas noteikumi.
2.1. Tā kā
piedāvājums iegādāties preci, ko piedāvā Interneta veikals kompliments.lv, tiek
saņemts ar Interneta palīdzību, tad, ņemot vērā Latvijas Republikas “Patērētāju
tiesību aizsardzības likuma” (PTA likums) 10-to pantu, līgums starp Interneta
veikalu dtools.lv un pircēju tiek aplūkots kā Distances līgums.
2.2. Interneta veikala dtools.lv vietnē visas preču
cenas ir norādītas, iekļaujot PVN 21%. Norādītajā cenā neietilpst piegādes
pakalpojuma izmaksas.
3. Reģistrācija.
3.1. Reģistrējoties kā lietotājam interneta veikalā, Klientam ir nepieciešams norādīt sekojošu informāciju par sevi: Klienta vārds, uzvārds, Preces piegādes adrese, tālruņa numurs un e-pasta adrese. Ja Klients ir juridiska persona, viņam nepieciešams norādīt sekojošu informāciju par sevi: uzņēmuma nosaukums, reģistrācijas numurs, PVN reģistrācijas numurs (ja tāds ir), juridiskā adrese, Preces piegādes adrese, tālruņa numurs, persona, kas pilnvarota sazināties ar Pārdevēju, e-pasta adrese, bankas nomaksu konta rekvizīti.
3.2. Tikai Klients atbild par norādīto reģistrācijas
iesniegumā Klienta informācijas patiesīgumu un tās atbilstību
faktiskajai situācijai.
3.3. Pēc tam, kad Klients ir reģistrējies kā interneta veikala lietotājs, Pārdevējs automātiski izveido viņam Klienta profilu un piešķir paroli tālākai Klienta profila izmantošanai, nosūtot paroli uz norādīto Klienta reģistrācijas iesniegumā Klienta e-pasta adresi.
3.4. Klients
atbild par savas paroles un lietotājvārda saglabāšanu un nenodošanu trešajām
personām. Gadījumā, ja kāda trešā persona ieguvusi pieeju Klienta parolei vai
lietotājvārdam un šādā veidā izmanto Klienta profilu interneta veikalā,
Pārdevējs par to nenes atbildību. Klients atbildīgs par visiem zaudējumiem, kas
šādā veidā nodarīti Pārdevējam, un pilnībā ir atbildīgs par visām saistībām, ko
uzņēmies Klients attiecībā pret Pārdevēju.
3.5. Ja Klientam ir radušās aizdomas par to, ka viņa
paroli un/vai viņa lietotājvārdu izmanto trešās personas, Klients apņemas
nekavējoties informēt par to Pārdevēju, nosūtot vēstuli uz Klienta servisa
e-pastu no tās e-pasta adreses, kas norādīta Klienta reģistrācijas iesniegumā.
4. Pasūtījuma noformēšana un izpildes termiņi.
4.1. Klients var noformēt Pasūtījumu, izvēloties
jebkuru norādīto interneta veikalā Preci un ievietojot to iepirkumu grozā.
4.2. Noformējot Preces pasūtījumu, Klients norāda
vēlamo Preces piegādes veidu vai Preces saņemšanu personīgi Pārdevēja veikalā
adresē Ziepniekkalna13, Rīga, Latvija, LV–1004.
4.3. Atkarībā no izvēlētā Preces piegādes veida,
Klients vienlaicīgi ar Preces vērtības apmaksu īsteno arī Preces piegādes
vērtības apmaksu. Preces piegādes vērtība ir atkarīga no izvēlētās Preces
piegādes veida. Preces piegādes vērtība tiek norādīta, īstenojot Preces
pasūtījumu.
4.7. Īstenojot Preces pasūtījumu, Klientam ir pienākums iepazīties ar dotajiem Noteikumiem un speciāli paredzētajā tam vietā atzīmēt, ka Klients ir iepazinies un piekritis tiem.
4.8. Preces iegādes līgums ”Distances Līgums” stājas spēkā starp Pusēm momentā, kad Klients nosūtījis Preces pasūtījumu Pārdevējam.
4.9. Pārdevējs interneta veikalā izvieto informāciju
par Preci un tās parametriem, kā arī izvieto Preces fotogrāfiju. Preces
fotogrāfijai ir informatīvs raksturs. Pirms pasūtījuma noformēšanas Klientam ir
tiesības sazināties ar Klientu servisu, lai iegūtu detalizētāku informāciju par
izvēlēto Preci un tās faktisko stāvokli.
5. Preces piegāde.
5.1. Pārdevējs apņemas nodrošināt Preces piegādi 1-3
darba dienu laikā pēc apmaksas visos Latvijas Republikas reģionos, 2-7 dienu
laikā Baltijas reģionos un ES. Par Preces apmaksas brīdi tiek uzskatīts tas
moments, kad atbilstošais maksājums par Preci ir saņemts Pārdevēja bankas
norēķinu kontā.
5.2. Pārdevējs apņemas nodrošināt Preces piegādi
norādītajos dotajos Noteikumos 5.1.punktā termiņos. Tomēr Pārdevējs nav
atbildīgs par Preces piegādes aizkavējumiem gadījumā, ja tas ir noticis tādu
iemeslu dēļ, kas nav atkarīgi no Pārdevēja, ietekmēt un/vai novērst kurus
Pārdevējam nebija iespējas.
5.3. Ja Preces piegāde tiek īstenota ar kurjera
starpniecību, Klients apņemas pats saņemt Preci adresē, kuru Klients norādījis
reģistrācijas iesniegumā kā Preču piegādes adresi. Gadījumā, ja Klients
personīgi nevar saņemt Preci norādītajā adresē, viņš rakstiski informē
Pārdevēju par personu, kas saņems Preci piegādes brīdī. Šādā gadījumā Klients
nevarēs nākotnē celt nekādas pretenzijas un/vai iebildumus Pārdevējam sakarā ar
to, ka Prece nodota trešajai personai, ko norādījis Klients.
5.4. Saņemot apmaksāto ar interneta veikala palīdzību
Preci Pārdevēja Veikalā, Klients uzrāda personību apliecinošu dokumentu, kā arī
Preces pasūtījuma apstiprinājumu.
5.6. Saņemot Preci, Klientam ir jāpārliecinās par to,
ka Preces iepakojums nav bojāts, kas varētu izraisīt Preces bojājumus.
Gadījumā, ja Preces saņemšanas brīdī Klients konstatē, ka Preces iepakojums ir
bojāts, Klientam ir jānorāda Preces saņemšanas aktā konstatētie Preces
iepakojuma bojājumi vai jebkuri citi konstatētie defekti. Ja Klients Preces
saņemšanas brīdī nav norādījis Preces iepakojuma bojājumus, kas savukārt varētu
izraisīt Preces bojājumus, tad Pārdevējs nav atbildīgs par Preces bojājumiem,
ko izraisījuši Preces iepakojuma bojājumi.
5.7. Ja Klients, saņemot Preci, konstatē, ka Klientam
tikusi piegādāta neatbilstoša Prece, un tieši: neatbilstošā sortimentā, izmērā,
krāsā vai citā īpašībā, Klients nekavējoties rakstiski sazinās ar Klientu
servisu un informē par to Pārdevēju, izmantojot savas paredzētās dotajos
Noteikumos 7.punktā tiesības atteikties vai paredzētās doto Noteikumu 8.punktā
tiesības.
6. Preces apmaksas kārtība
6.1. Preces cena interneta veikalā tiek norādīta,
iekļaujot PVN, blakus katrai Precei.
6.2. Norādītā interneta veikalā Preces cena ir spēkā
interneta veikala mājaslapas skatīšanas dienā. Ja Precei paredzēta speciāla
cena (speciāls piedāvājums), tad speciālā piedāvājuma darbības termiņš un
speciālā cena tiek norādīti blakus atbilstošajai precei, un speciālā cena ir
spēkā, kamēr tā norādīta blakus konkrētajai Precei.
6.3. Gadījumā, ja norādītā interneta veikalā Preces
cena neatbilst faktiskajai situācijai, Pārdevējs nekavējoties pēc Preces
pasūtījuma saņemšanas sazinās ar Klientu, lai informētu Klientu par precīzu
Preces cenu. Šādā gadījumā Klients ir tiesīgs vienpusējā kārtībā anulēt Preces
pasūtījumu. Ja Pārdevējam nav izdevies sazināties ar Klientu, lai informētu
viņu par Preces patieso cenu, viņš anulē atbilstošo Preces pasūtījumu un paziņo
par to Klientam, sazinoties ar viņu ar norādītās reģistrācijas iesniegumā
e-pasta adreses palīdzību vai tālruņa numura palīdzību, kā arī atgriež
apmaksāto Preces vērtību Klienta norēķinu kontā, no kura tika iegūta apmaksa
par Preci.
6.4. Klients norēķinās par Preci, izvēloties vienu no
Pārdevēja piedāvātajiem apmaksas veidiem: pārskaitījumu uz Pārdevēja bankas
norēķinu kontu, īstenojot Preces apmaksu ar bankas norēķinu karti.
6.5. Klientam ir nekavējoties jāīsteno pasūtītās
Preces apmaksa, kā arī jāsedz Preces piegādes izmaksas, ja viņš īsteno Preces
apmaksu, izmantojot interneta banku vai norēķinās ar bankas norēķinu karti, vai
ne vēlāk kā 2 (divu) darba dienu laikā no brīža, kad viņš ir īstenojis Preces
pasūtījumu, izvēloties citus Preces apmaksas veidus. Gadījumā, ja Klients nav
īstenojis pasūtītās Preces apmaksu norādītajā termiņā, Pasūtījums tiek uzskatīs
par anulētu un Preces rezervācija automātiski tiek atcelta.
7.Tiesības atteikties.
7.1. Klientam ir tiesības vienpusējā kārtā atteikties
no līguma 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā kopš Preces saņemšanas brīža.
7.2. Ja Klients izmanto Noteikumu 7.1.punktā
norādītās tiesības attiekties, Klients 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā
kopš Preces saņemšanas momenta nosūta vai iesniedz Pārdevējam rakstisku
paziņojumu uz sekojošu e-pasta adresi: info@dtools.lv
7.3. Klients rakstiskajā paziņojumā par atteikšanās
tiesību izmantošanu norāda:
– Vārdu, Uzvārdu
– E-pasta adresi
– Tālruņa numuru
– Pasūtījuma №
– Pasūtījuma datumu
– Paziņojumu par atteikšanās tiesību izmantošanu un
informāciju par Preci, ko viņš vēlas atgriezt Pircējam, kā arī apstiprinājumu
tam, ka Klients netika izmantojis preci.
7.4. Gadījumā, ja Klients izmanto dotajos Noteikumos
7.1.punktā aprakstītās atteikuma tiesības, Klientam 7 (septiņu) kalendāro dienu
laikā kopš paziņojuma nosūtīšanas ir jāatgriež Prece Pārdevējam. Klients var
atgriezt Preci Pārdevējam vai nu nododot to personīgi Pārdevēja Veikalā, vai
arī nosūtot to pa pastu vai ar kurjera palīdzību uz Pārdevēja adresi.
7.5. Klients ir atbildīgs par Preces kvalitātes
saglabāšanu līdz momentam, kad Prece tiek atgriezta Pārdevējam.
7.6. Pārdevējam ir nekavējoties, bet ne vēlāk kā 30
(trīsdesmit) kalendāro dienu laikā no Klienta rakstiskā atteikuma saņemšanas ir
jāatgriež Klientam apmaksāto Preces vērtību, tomēr Pārdevējs ir tiesīgs
neatgriezt Klientam viņa apmaksāto Preces vērtību, kamēr Klients nav atgriezis
Preci un nav iesniedzis Pārdevējam dokumentus, kas apstiprina Preces atgriešanu
vai nosūtīšanu Pārdevējam.
7.7. Gadījumā, ja Klients izmanto 7.1.punktā
norādītās atteikšanās tiesības, Klients sedz visas izmaksas, kas saistītas ar
Preces nosūtīšanu Pārdevējam.
8.Neatbilstoša Līguma noteikumiem Prece.
8.1. Ja klients uzskata, ka viņš saņēmis Preci, kas
neatbilst Līguma noteikumiem, Klients ir tiesīgs izvirzīt prasījumu Pārdevējam
atbilstoši Latvijas Republikas spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem. Šādu
prasījumu Klients ir tiesīgs iesniegt rakstiski brīvā formā vai aizpildot
Pārdevēja izstrādāto formu.
8.2. Klients ir tiesīgs apmainīt Preci uz tādu pašu
vai līdzvērtīgu preci, kas apmierinās Preces atbilstību Līguma noteikumiem.
8.3. Pārdevējs ir tiesīgs atcelt Preces pirkšanas
līgumu un atgriezt Klientam apmaksāto par Preci naudu, izņemot gadījumu, kad
Preces neatbilstība Līguma noteikumiem ir otršķirīga un neietekmē Klienta
kopējo iespēju izmantot Preci.
9. Mārketinga darbība.
9.1. Interneta veikals dtools.lv var brīvi iniciēt
dažāda veida mārketinga darbību, tajā skaitā arī lojalitātes programmas.
10. Garantija.
10.1. Par garantijas dokumentu tiek uzskatīts
pavadrēķins, ko izsniedz veikals, un kas sagatavots elektroniskā veidā un ir
derīgs bez paraksta. Garantijas dokumenti ir spēkā tikai tajā gadījumā, ja
pareizi un skaidri norādīti: preces modelis, pārdošanas datums. Aizliegts
ieviest jebkādas izmaiņas, nodzēst vai pārrakstīt jebkurus datus garantijas
dokumentos – šādā gadījumā garantija tiks atzīta par spēkā neesošu.
11. Pušu atbildība.
11.1. Klients atlīdzina visus zaudējumus, kas
radušies Pārdevējam sakarā ar to, ka Klients sniedzis Pārdevējam nepareizu to
informāciju, ko pieprasa Noteikumi.
11.2. Pārdevējs nav atbildīgs par zaudējumiem, kas
radušies Klientam, ja Klients izmantojis Preci neatbilstoši tam, kā to
paredzēts izmantot.
12. Informācijas sniegšana un konfidencialitāte.
12.1. Pārdevējs ir tiesīgs bez iepriekšējas Klienta
piekrišanas saņemšanas nodot Noteikumos noteiktās Pārdevēja tiesības un
pienākumus trešajām pusēm.
12.2. Informācija, ko Klients nodrošina Pārdevējam,
Puses uzskata par konfidenciālu. Pārdevējs nav tiesīgs bez iepriekšējas Klienta
piekrišanas saņemšanas nodot konfidenciālo informāciju jebkurai trešajai
personai, izņemot noteiktos Latvijas Republikas aktos un Noteikumos gadījumus.
12.3. Klients piekrīt un nodrošina Pārdevējam
tiesības apstrādāt Klienta sniegto informāciju, tajā skaitā apkopot, reģistrēt,
uzglabāt, uzkrāt, pārveidot, izmantot, nodot, izpaust, nodzēst, bloķēt datus
par Klientu, nesaņemot atsevišķu Klienta piekrišanu, un nodot Klienta datus
komersantiem, kas ietilpst viena koncerna ar Pārdevēju sastāvā, un Pārdevēja
biznesa partneriem, kas nodarbojas ar Preču piegādi.
12.4. Pārdevējs ir tiesīgs izmantot “Cookies”
tehnoloģijas.
12.5. Pārdevējs tiesīgs iegūt informāciju par
interneta veikala apmeklētāju IP-adresēm. Šāda veida informācija netiek
izmantota ar mērķi noskaidrot apmeklētāju personības.
13. Strīdu izskatīšanas kārtība.
13.1. Domstarpības un strīdi, kas radušies starp
Pusēm, tiek atrisināti pārrunu ceļā. Gadījumā, ja Puses nevar panākt vienošanos
pārrunu ceļā, Puse nosūta otrai Pusei rakstisku pretenziju. Pretenzijā Puse
apraksta situāciju un pievieno dokumentus, kas pamato izvirzīto pretenziju.
13.2. Abpusējās domstarpības un strīdus Puses risina
konfidenciālā kārtībā. Noteiktais dotajā punktā neierobežo Pušu tiesības
vērsties tiesā vai kompetentās valsts iestādēs.
13.3. Gadījumā, ja Puses nevar panākt vienošanos tajā
kārtībā, kas aprakstīta Noteikumu 13.1.punktā, strīdus, kas saistīti ar
Noteikumos noteikto pienākumu izpildīšanu un to spēkā esamību, Puses atrisina
Latvijas Republikas tiesā pēc vienošanās. Pušu strīdi tiek atrisināti saskaņā
ar Latvijas Republikas spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem.
13.4. Ja tiesa atzīst kādu no Noteikumu punktiem
spēkā neesošu, pārējie līguma noteikumi paliek spēkā.
14. Citi noteikumi.
14.1.Dotie Noteikumi un cita saistītā ar Preces
iegādi informācija ir pieejama interneta veikala kompliments.lv vietnē, kā arī
to var saņemt, piezvanot uz norādīto interneta veikala vietnē tālruni Pārdevēja
darba laikā.
14.2. Saņemt visu augstāk minēto informāciju, kā arī
sazināties ar Pārdevēju var latviešu un krievu valodās.
14.3. Tiešai saziņai ar Interneta veikalu dtools.lv
var rakstīt uz elektronisko pasta adresi – izmaiņas sistēmā notiek 24 stundu
laikā.
14.4. Saskaņā ar Latvijas Republikas likumdošanu,
noslēgtos ar pircējiem līgumus SIA „Unlimited Services” saglabā grāmatvedības
vajadzībām.
15. Normatīvie dokumenti.
15.1. Patērētāju tiesību aizsardzības likums.
15.2. MK 2006. gada 1.augusta noteikumi Nr. 631
“Kārtība, kādā piesakāms un izskatāms patērētāja prasījums par līguma
noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu”.
15.3. MK 2014. gada 20.maija noteikumi Nr. 255
“Noteikumi par distances līgumu”.